Ministerul Culturii şi Ministerul Sănătaţii au semnat ordinul comun care conține noile reglementări pentru desfăşurarea activităţilor culturale.

Evenimentele private pot fi realizate cu maximum 20 de persoane în spaţii închise şi cu până la maximum 50 persoane în aer liber, cu respectarea masurilor de siguranţă sanitară.

Angajatorii, organizatorii acestor evenimente, vor elabora instrucţiuni proprii pe baza evaluării de risc pentru fiecare angajat, în funcţie de programul de lucru, specificul activităţii desfăşurate, structura organizatorică, structura incintei. Medicii de medicina muncii vor face evaluarea de risc şi vor emite recomandări privind necesitatea purtării măştii pentru angajaţi, în funcţie de specificul activităţii defăşurate, iar responsabilul SSM va efectua instruirea angajaţilor în ceea ce priveşte securitatea şi sănătatea în muncă. Se va evita prezenţa îndelungată pe scenă a actorilor din grupele de risc (de exemplu cei cu vârsta peste 65 ani şi/sau cu boli cronice asociate).

Expoziţiile temporare de artă şi design cum sunt cele de: pictură, desen, sculptură, design, instalaţii, artă new media, artă interactivă, performance, video, pot fi organizate în spaţii convenţionale precum muzee, galerii sau cluburi de artă, biblioteci etc., dar şi în spaţii alternative, în aer liber, hale sau vechi spaţii industriale, spaţii private, pavilioane temporare şi altele.