Un afiș postat de Auchan a stârnit indignare în mediul online. Amplasat la intrarea unui magazin din Timișoara, afișul promovează vânzarea de măști și mănuși “pentru accesul în magazin”. Mai mult, prețurile de vânzare sunt peste cele obișnuite chiar și în acest moment pe piață.

Contactat de Europa FM, directorul de marketing Auchan, Tiberiu Dănețiu, a declarat că afișul respectiv nu reprezintă condiționarea accesului în magazin de cumpărarea măștilor și mănușilor. Au socotit că e util ca oamenii să știe că sunt măști de vânzare în magazin, în condițiile în care, la Timișoara, este obligatorie purtatea măștilor în spații publice închise de la sfîrșitul lunii martie.

În ce privește prețul, el ar fi justificat de ”calitatea superioară a produselor, măștile fiind reutilizabile”.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan, o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan şi platforma online www.auchan.ro.