DISTRIBUIȚI

1.800.000 de români aleg să asculte Europa FM în fiecare zi, de luni până vineri. Europa FM are cea mai mare creștere de audiență în ultimele 12 luni.

Peste un million de oameni își încep dimineața cu prietenii. Desteptarea, cu Vlad, George și Luca este cel mai ascultat program matinal de radio dintre toate statiile private, fiind lider de audiență – în ceea ce privește cota de piață – în toate orașele țării.

Peste 400.000 de oameni se trezesc cu Primele Știri aduse de Andrei Paleu și Stefan Leonte.

Și Expresul lui Sorin Niculescu prinde viteză, fiind de asemenea programul cel mai ascultat și cu cea mai mare creștere de audiență în rândul radiourilor private.

Jurnalul de Prânz Europa FM de la ora 13 este lider absolut de audiență în România. 500.000 de români ascultă zilnic știrile Europa FM de la ora 13, cu 35% mai mult decât în urmă cu un an.

Tot atâția oameni sunt pe frecvențele Europa FM la emisiunea România în direct. Programul realizat de Moise Guran este cel mai ascultat la nivelul întregii țări.

Iar perechea Vlad Petreanu – Moise Guran reuseste o performanță excepțională – Emisiunea Avocatul Diavolului își dublează audiența, fiind de departe emisiunea preferată a ascultătorilor.

Emisiunea Drum cu prioritate, cu Radu Constantinescu, are de asemenea cea mai mare creștere de audiența din ultimul an din rândul posturilor de radio, fiind cel mai ascultat program din România pe acest interval orar.

Piața Victoriei are peste 90.000 de ascultători în plus față de acum un an.

Teddy Păun convinge înca 135.000 de oameni să intre în Clubul de Seară, de la 19:00 la 21:00.

Peste 100.000 de ascultatori aduc în plus și emisiunile de sâmbătă – Piața Obor și Prieteni fără Cuvinte. La Radio cu Andreea Esca este preferată de 350.000 de români. La fel și duminica – emisiunile Antrenorul Părinților, Lumea Europa FM și Europa TOP HIT strâng în medie aproape 300.000 de oameni pe frecvențele Europa FM.

Vă mulțumim!

Studiul Audienţei Radio (SAR) s-a desfăşurat în perioada 26 august – 15 decembrie 2019 și a fost realizat de institutele de cercetare IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi Mercury Research