Piesa ”Bad Guy”, a cântăreţei americane Billie Eilish, care s-a aflat în fruntea clasamentelor muzicale detronând anul trecut ”Old Town Road”, a rapperului Lil Nas X, în Billboard Hot 100, a depăşit un miliard de vizualizări pe YouTube miercuri, relatează Variety.

Hitul a devenit astfel cea mai recentă intrare în clubul pieselor cu un miliard de vizualizări, atingând acest prag la doar un an şi jumătate de la lansare. ”Bad Guy” este prima melodie interpretată de cântăreaţa americană care se adaugă prestigioasei liste de videoclipuri, în timp ce o alta piesă de-a lui Billie Eilish, interpretată alături de Khalid, are aproape 900 de milioane de vizualizări.

Regizorul Dave Meyers, cel care a realizat videoclipul, nu se află la prima sa creaţie intrată în acest ”club select”. Un alt videoclip de-al său, ”Senorita”, melodie interpretată de Shawn Mendes şi Camila Cabello, a depăşit un miliard de vizualizări la începutul acestui an. Meyers a mai semnat regia unor videoclipuri şi pentru alte celebrităţi importante, care au obţinut sute de milioane de accesări, printre care ”ME!”, a lui Taylor Swift, ”God Is a Woman”, a lui Ariana Grande, şi ”HUMBLE”, de Kendrick Lamar.

Videoclipul ”Bad Guy” o prezintă pe Eilish făcându-şi intrarea în scenă străpungând un perete din hârtie galbenă; pe parcursul derulării videoclipului, artista se mai plimbă cu o maşinuţă de jucărie, se rostogoleşte pe un covor multicolor şi stă pe spatele unui bărbat în timp ce acesta face flotări.

Piesa face parte din albumul de debut al artistei, ”When We All Fall Asleep, Where Do We Go?”, care i-a adus un loc in istoria premiilor Grammy. Cântăreaţa a câştigat cinci premii din cele şase nominalizări, inclusiv la toate cele patru categorii majore: cel mai bun artist la debut, albumul anului, înregistrarea anului şi cântecul anului.

Este a doua artistă din istoria premiilor Grammy, după Christopher Cross în 1981, şi cea mai tânără din toate timpurile care a câştigat cele patru premii majore la aceeaşi ediţie.

”Despacito”, melodie interpretată de Luis Fonsi şi Daddy Yankee, lansată în 2017, conduce fără drept de apel în topul pieselor cu cele mai multe vizualizări pe YouTube. Cu peste şapte miliarde de accesări, ”Despacito”are un avans important în fruntea listei. Chiar şi remixul audio al melodiei, fără videoclip, are peste 650 de milioane de accesări.