DISTRIBUIȚI

Compania RoStar, care produce biscuiți, stârnește o controversă – după ce a folosit pe internet două fotografii cu Adolf Hitler pentru a ilustra un concurs de cultură generală menit să promoveze brandul firmei.

Compania de PR care se ocupă de imaginea Ro Star susține că nu este vorba despre o reclamă și că, de fapt, firma publică astfel de materiale pentru a-i ajuta pe cei care îi urmăresc pagina de Facebook să-și dezvolte cultura generală.

Mesajele de pe Facebook îl înfățișează pe Hitler, plus zvastica, în fotografii în care apare și câte un pachet de biscuiți produși de RoStar. Consumatorilor li se adresează două întrebări:  “În ce ţară s-a născut Adolf Hitler?” și  “De ce a construit Hitler o clădire lungă de 4,5 km?”

Este vorba despre o rubrica de cultură generală. De 8 luni Ro Star publică informații pentru ca cei care le urmăresc pagina să își dezvolte cunoștințele în mai multe domenii, printre care și istorie. Asta susține compania de PR More than Pub.

Managerul general Mihaela Petrovan:


EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.
https://www.europafm.ro/wp-content/uploads/2019/04/voce-2-pt-sndw-sonia.mp3

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Legislația din România interzice utilizarea simbolurilor nazismului, inclusiv svastica. Centrul pentru Monitorizarea şi Combaterea Antisemitismului în România a declarat pentru Adevărul că  va sesiza organele competente asupra acestui caz.