Întârzierile în graficul de circulaţie pe Magistrala Bucureşti – Constanţa s-au redus la 10 – 15 minute, iar pe intervalul Feteşti – Bărăganu a fost reluată circulaţia cu locomotive electrice, informează CFR SA.

“În cursul nopţii, la ora 02:15, s-au finalizat lucrările de remediere la linia de contact, a fost repus sub tensiune sistemul de alimentare cu energie electrică, fiind astfel reluată circulaţia cu locomotive electrice pe intervalul Feteşti – Bărăganu, pe firul I, dar şi pe trei linii din staţia Feteşti. Astfel, de la ora 02:15, pe firul I între staţiile Feteşti – Bărăganu (şi retur), toate trenurile de călători circulă doar cu locomotivele electrice (deci nu mai este nevoie de cea de a doua locomotivă – Diesel)”, potrivit unui comunicat.

Traficul feroviar pe magistrala Bucureşti – Constanţa a fost blocat, miercuri noaptea, în zona staţiei Feteşti pe ambele sensuri din cauza din cauza tamponării a două trenuri private de marfă, iar trenurile care fac legătura cu staţiunile de pe Litoral au circulat pe rută deviată.

Joi, în jurul orei 11.00, CFR SA a anunţat că trenurile de călători care circulă spre şi dinspre litoral şi-au reluat traficul pe ruta directă Bucureşti – Constanţa, însă pe intervalul de staţii Ovidiu – Feteşti – Bărăganu, garniturile circulă tractate cu locomotive Diesel.