În această perioadă, mulți care au încercat  să cumpere alimente online au constatat fie că nu pot plasa comenzi, fie că perioadele de livrare s-au mărit.

În timp ce președintele Asociației Marilor Rețele asigură că stocurile de alimente sunt suficiente, unii patroni de depozite avertizează că mare parte din legumele și fruntele de pe piață sunt din import, iar intrările camioanelor cu marfă din Turcia sau Spania sunt îngreunate acum de noile restricții.

Colega noastră, Anca Grădinaru, a încercat să cumpere și ea câteva alimente online și nu a reușit.

”Am încercat de două ore să cumpăr câteva legume și fructe de pe site-ul uneia dintre cele mai mari rețele comerciale și nu am reușit.

Am sunat la linia verde de pe site să aflu ce se întâmplă. Plus că din cauza volumului mare de comenzi, am aflat că și comenzile cu produsele non-alimentare pot avea întârzieri.”

Răspunsul a fost următorul:

În această perioadă lucrăm îndeaproape cu echipele noastre, parteneri si furnizori, pentru a garanta tuturor clienților noștri disponibilitatea produselor în cel mai scurt timp posibil, indiferent de modul în care doresc să facă cumpărăturile.

Dorim să te asigurăm că depunem toate eforturile pentru a onora toate comenzile și a soluționa sesizările clienților noștri.

Îți mulțumim pentru înțelegere!

În această perioadă, recomandăm să plătiți cu cardul toate comenzile de livrare pentru a limita contactul cu bani cash.