Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) a pus la dispoziția Parchetului de pe lîngă Tribunalul Olt toate documentele și înregistrările referitoare la cazul din Caracal.

Purtătoarea de cuvânt a serviciului, Mariana Pop, a spus că toate apelurile au fost transferate Poliției.

„Pentru bunul mers al anchetei, punem și vom pune neclintit la dispoziție absolut toate documentele, înregistrările și toate materialele necesare pentru aflarea adevărului.

Deja STS a pus la dispoziția Parchetului de pe lângă Tribunalul Olt toate documentele și înregistrările solicitate pentru efectuarea cercetărilor în acest caz.

STS operează centrele unice pentru apeluri de urgență cu personal propriu, 24 de ore din 24.

Operatorii 112 ai STS transferă apelurile de urgență către dispecerii agențiilor de intervenție, iar prin agenții de intervenție se înțelege Ambulanță, SMURD, Poliție, Jandarmi, Salvamont, alte servicii publice profesioniste sau voluntare, în funcție de urgență reclamată. STS nu are atribuții sau responsabilități care să privească realizarea intervenției”, a declarat Mariana Pop, purtătorul de cuvânt al Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS).


EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.
https://www.europafm.ro/wp-content/uploads/2019/07/27iul-07-Pop-STS-a-procedat-corect.mp3

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.
Post Views: 528