Site icon ApropoChat | Intra Pe noul chat Apropo

Care sunt cerințele angajatului și angajatorului moderni, în dezbatere la Conferința Brașov HR Vibes

Peste 100 de participanți au luat parte la conferința Brașov HR Vibes, care a avut loc la Hotel Kronwell, aceștia alegând să vorbească despre problemele cu care se confruntă specialiștii din domeniul resurselor umane.

Discuțiile au pornit alături de Cristina Uleșan – Chief People Officer, KFC, PIZZA HUT, TACO BELL ROMANIA, part of Sphera Franchise Group, care a adus în discuție importanța campaniilor de employer branding într-o organizație. Cristina a menționat și cei mai importanți piloni pentru crearea și consolidarea unei relații angajator – angajat în 2019 în organizația sa: ”Grupul nostru înglobează mai multe industrii: Ouick Service Restaurants, Fast Service Restaurants și Home Delivery.

În ceea ce privește vârstele angajaților noștri, vorbim de trei generații prezente: cel mai tânăr angajat are 15 ani, iar cel mai în vârstă 80 de ani. Provocarea vine nu numai din prisma diferențelor de vârstă, ci și din diferențele culturale. E important să știm ce îi motivează pe fiecare în parte și să răspundem așteptărilor și nevoilor lor pe măsură”.

În continuare, Stelian Bogza, Co-Founder Benefitonline, a abordat un subiect din ce în ce mai dezbătut în rândul practicilor de retenție a angajaților și de creștere a gradului de satisfacție a acestora.

Acesta susține că perspectivele angajatului modern s-au schimbat, așadar acesta nu se mai lasă convins doar de beneficiul financiar, ci ia în considerare, mai degrabă, avantajele extra-salariale atunci când se decide asupra unui loc de muncă. ”Se pare că în 2018, companiile au cheltuit cu 150% mai mult față de 2017 pentru beneficiile extra-salariale ale angajaților”.