Peste 100 de participanți au luat parte la conferința Brașov HR Vibes, care a avut loc la Hotel Kronwell, aceștia alegând să vorbească despre problemele cu care se confruntă specialiștii din domeniul resurselor umane.

Discuțiile au pornit alături de Cristina Uleșan – Chief People Officer, KFC, PIZZA HUT, TACO BELL ROMANIA, part of Sphera Franchise Group, care a adus în discuție importanța campaniilor de employer branding într-o organizație. Cristina a menționat și cei mai importanți piloni pentru crearea și consolidarea unei relații angajator – angajat în 2019 în organizația sa: ”Grupul nostru înglobează mai multe industrii: Ouick Service Restaurants, Fast Service Restaurants și Home Delivery.

În ceea ce privește vârstele angajaților noștri, vorbim de trei generații prezente: cel mai tânăr angajat are 15 ani, iar cel mai în vârstă 80 de ani. Provocarea vine nu numai din prisma diferențelor de vârstă, ci și din diferențele culturale. E important să știm ce îi motivează pe fiecare în parte și să răspundem așteptărilor și nevoilor lor pe măsură”.

În continuare, Stelian Bogza, Co-Founder Benefitonline, a abordat un subiect din ce în ce mai dezbătut în rândul practicilor de retenție a angajaților și de creștere a gradului de satisfacție a acestora.

Acesta susține că perspectivele angajatului modern s-au schimbat, așadar acesta nu se mai lasă convins doar de beneficiul financiar, ci ia în considerare, mai degrabă, avantajele extra-salariale atunci când se decide asupra unui loc de muncă. ”Se pare că în 2018, companiile au cheltuit cu 150% mai mult față de 2017 pentru beneficiile extra-salariale ale angajaților”.