Clienţii Băncii Comerciale Române vor avea acces în sucursale numai în baza unei programări telefonice, de luni (19 octombrie).

BCR extinde proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes.

Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii.

Se urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei  şi încurajarea utilizării platformei de digitale.

Extinderea sistemului progrămărilor prin telefon la nivelul întregii rețele este una temporară.

Reprezentanții băncii spun că a fost accelerată de creșterea ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum și de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în fața unităților bancare.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.
  • Sonia Teodoriu